Denkt u mee wat voor samenleving we willen zijn in 2030 in Heumen?

Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe strategische visie van de Gemeente Heumen voor de periode tot 2030. De belangrijkste vraag die hier voorligt is “Wat voor samenleving willen we zijn in 2030?” Alle politieke partijen zijn hierbij betrokken, en van elke partij is er een vertegenwoordiger die zitting heeft in de klankbordgroep. Naast deze vertegenwoordigers praat uiteraard ook het MT van de gemeente mee en zijn er een aantal kernpartners betrokken, zoals onder andere Oosterpoort, Waterschap en de gemeente Nijmegen.

Eind augustus zullen ook de inwoners van de gemeente Heumen gevraagd worden om input te leveren voor deze nieuwe strategische visie. Dit zal gaan middels een enquête die uitgezet zal worden via heumenpraatmee.nl. Met dit platform wil de gemeente het voor inwoners makkelijker maken om mee te praten over beleid en projecten uit de gemeente.

GroenLinks Heumen roept iedereen binnen onze mooie gemeente die mee wil denken op om zich hierbij aan te sluiten. Meld je aan bij dit platform; Het biedt iedereen de mogelijkheid om over verschillende projecten / onderwerpen input te geven en ideeën in te brengen. Uiteraard vertegenwoordigen wij als (steun)fractie onze leden en het groen-linkse gedachtegoed in de raad en diverse commissies en in dit geval ook in de klankbordgroep. Echter, het zou mooi zijn als onze inwoners ook massaal via het digitale platform hun stem laten horen! Zodat de nieuwe strategische visie van ons allemaal wordt.