Excursie van GroenLinks naar coöperatie Windpark Nijmegen-Betuwe

GroenLinks in Heumen nodigt inwoners van harte uit om mee te gaan in de (gratis) touringcar met onze excursie naar de coöperatie Windpark Nijmegen-Betuwe. U heeft de keuze uit de volgende opstapplaatsen, telkens bij de kerk.

Vertrektijden:

• Nederasselt 9.30 uur
  • Overasselt 9.45 uur
  • Heumen 10.00 uur
  • Malden 10.15 uur

Het programma van deze ochtend is:

• Welkom met koffie/thee
  • Inspirerend ontstaansverhaal door een van de initiatiefnemers; Volkert Vintges
  • Rondleiding over het windpark en een kijkje in een van de windmolens
  • Aan het einde ontvangt u een lunchpakketje

Er is alle gelegenheid om vragen te stellen, met elkaar in gesprek te gaan en ons goed te oriënteren op mogelijkheden van een coöperatie voor duurzame energie. Rond 13 – 13.30 uur stappen we weer de bus in voor de terugweg.

Met de slogan ‘Een frisse wind geeft energie’ ondersteunt GroenLinks de ambitie van de gemeente Heumen om klimaatneutraal te zijn. Duurzame energie levert daaraan een belangrijke bijdrage. De excursie naar de coöperatie Windpark Nijmegen-Betuwe geeft feiten en achtergrondinformatie over dit burgerinitiatief.

Aanmelding voor 25 februari verzekert u van een plaatsje in de bus (maximaal 60 personen). Stuur een e-mail naar heumen@groenlinks.nl en meldt u vandaag nog aan! (als u zich reeds eerder heeft aangemeld, hoeft u dat uiteraard niet nogmaals te doen).

Tip: doe een warme jas aan. Graag tot ziens op 3 maart!

Met energieke groet namens GroenLinks, Rob Schuurman – Lijsttrekker